Wed, 31. Jul 2019

München - Wenn Romy und Paul heiraten, dürfen zwei liebgewonnene Bekannte auf keinen Fall fehlen: Boris (Florian Frowein) und Tobias Saalfeld (Max Beier) kehren gemeinsam aus Hamburg an den „Fürstenhof“ zurück, um mit ihren Freunden ein rauschendes Fest zu feiern. Doch dann hat Boris eine schicksalhafte Begegnung mit unerwarteten Folgen.

Für Romy Ehrlinger (Désirée von Delft) war es Liebe auf den ersten Blick. Doch Triathlet Paul Lindbergh (Sandro Kirtzel) hat in der schüchternen Auszubildenden lange Zeit nicht mehr gesehen als eine gute Freundin und enge Vertraute. Inzwischen ein glückliches Paar, haben sie gemeinsam viele Höhen und Tiefen überstanden, durch die ihre Liebe nur umso stärker wurde. Nachdem ihr erster Hochzeitstermin wegen eines tragischen Ereignisses platzte, ist es nun endlich soweit: In Folge 3227 (voraussichtlicher Sendetermin: 13. September 2019) geben sich Romy Ehrlinger und Paul Lindbergh in einer romantischen Sommerhochzeit am See das Jawort. Doch die Feier verläuft anders als geplant.

More about "Sturm der Liebe"

Recommended articles:

ZDF acquires crime thriller series "Arctic Circle"

Wed, 10. Jul 2019
Munich - German public broadcaster ZDF has secured the first Finnish-German drama co-production, "Arctic Circle", an Elisa Viihde original series, from Bavaria Fiction. Co-produced by Yellow Film & TV the acclaimed crime-thriller series will now be available to German audiences next year on ZDF.

Start of Principal Photography for two new installments of “Toni, the Midwife”

Tue, 9. Jul 2019
Munich - The Bavarian capital is currently hosting the filming of two new sequels of the movie series "Toni, the Midwife", The first instalment successfully launched earlier this year in ARD’s primetime Friday evening movie slot „Endlich Freitag im Ersten".

Happy Ending for Tina Kessler - Christin Balogh leaves "Storm of Love”

Wed, 3. Jul 2019
Munich - Tina Kessler has found her happily ever after with the dashing Icelander Ragnar Sigurdson. Following their wedding, Tina and Ragnar, as well as Tina’s son Tom, will travel to Iceland to start a new life together. After almost six years, Christin Balogh says goodbye to "Storm of Love".

Cameras are rolling for new "Inga Lindström episode – “Söderholm of all places"

Fri, 28. Jun 2019
Sweden - On 12 June, the shooting of a new episode of the series "Inga Lindström" began in Sweden. The episode features an impressive ensemble cast including Susan Hoecke, Giorgio Spiegelfeld, Julia Bremermann, Jochen Kolenda and Christin Alexandrow, alongside Klaus Schindler in a double role.